,

סילדנאפיל ציטראט 4 כדורים 100 מ ג

$13.00

משפטי באיכות גבוהה סילדנאפיל ציטראט 4 כדורים 100 מ ג למכירה בישראל

קטגוריה מוצר: בריאות מינית

חומר מוצר: ציטראט סילדנאפיל

מינון וכמות: 4 כדורים 100 מ ג

משלוח ל: ישראל ובעולם

תשלומים: קנה סילדנאפיל ציטראט 4 כדורים 100 מג באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

ויגורה 100 היא תרופה המיוצרת על ידי חברת התרופות תרופות גרמניות. זוהי תרופה דרך הפה המשמשת לטיפול בבעיות זיקפה אצל גברים. התרופה מכילה את החומר הפעיל, סילדנאפיל ציטראט, השייך לקבוצת תרופות הנקראות מעכבי פוספודיאסטרז מסוג 5 (פדה 5). על ידי עיכוב פד 5, התרופה יכולה להרפות את השרירים ולהגביר את זרימת הדם לאזורים ספציפיים בגוף.

השפעות

תפקוד לקוי של זיקפה מסווג כחוסר יכולת להשיג או לשמור על זקפה קשה. מאז התרופה יש את אותו מרכיב פעיל כמו ויאגרה, גרסה גנרית זו פועלת בדיוק באותו אופן. סילדנאפיל מסייע בהרפיית שרירים באזור איברי המין ומרחיב כלי דם המגביר את זרימת הדם לאיבר המין. זה עוזר לעודד את התקשות הפין אבל רק כאשר יש נוכחות של עוררות מינית בגוף.

איך לקחת סילדנאפיל

אין ליטול יותר מ-100 מג (1 טבליה) של התרופה תוך 24 שעות. ההשפעה של התרופה תימשך עד 4-6 שעות, אבל, עבור יעילות מקסימלית, לקחת סילדנאפיל 30-60 דקות לפני פעילות מינית. הימנע ללעוס את התרופה, לבלוע את כל זה עם הרבה מים. ניתן ליטול אותו עם או בלי אוכל אך הוא יהיה יעיל יותר כאשר הוא נלקח על בטן ריקה. שימו לב כי התרופה תציג יעילות רק כאשר קיימת עוררות מינית.

תגובות שליליות

סילדנאפיל עלול לגרום לתופעות לוואי קלות, במיוחד אם נעשה בו שימוש לא נכון. חלק מתופעות הלוואי האפשריות הן כאבי ראש, גלי חום, ראייה מטושטשת, מחניק או נזלת, בחילה או סחרחורת. תופעות לוואי מסוימות עשויות להופיע כתוצאה מהתייבשות, לכן הקפד להישאר לחות במהלך השימוש בתרופה זו.

בסעיף גלולות סילדנאפיל ניתן לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של בריאות מינית.

משלוח סילדנאפיל לארצות הברית מתבצע תוך 5-12 ימי עסקים. אם יש לך שאלות, אתה תמיד יכול לפנות לצוות שירות לקוחות שלנו.

עגלת קניות