,

סילדנאפיל ציטראט 100 מ ג 4 גלולות

$10.00

משפטי באיכות גבוהה סילדנאפיל ציטראט 100 מ ג 4 גלולות למכירה בישראל

קטגוריה מוצר: בריאות מינית

חומר מוצר: ציטראט סילדנאפיל

מינון וכמות: 4 כדורים 100 מ ג

משלוח ל: ישראל ובעולם

תשלומים: קנו סילדנאפיל ציטראט 100 מג 4 כדורים באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

תפקוד לקוי של זיקפה אצל גברים מטופל בסוהגרה 100, תרופה המיוצרת על ידי חברת התרופות ציפלה. התרופה זמינה בטבליות קשות למתן דרך הפה ומכילה את החומר הפעיל סילדנאפיל ציטראט. מעכבי פוספודיאסטרז מסוג 5 (פדה 5) כוללים סילדנאפיל. עיכוב 5 יכול להפחית את מתח השרירים ולשפר את זרימת הדם לחלקי גוף מסוימים.

מאפיינים ואפקטים של סוהגרה 100

המרכיב הפעיל בתרופה זו הוא זהה לזה של התרופה הידועה יותר של ויאגרה. גרסה גנרית זו מתנהגת באותו אופן.

חוסר היכולת להשיג או לשמור על זקפה איתנה נופל תחת הקטגוריה של תפקוד לקוי של זיקפה. סילדנאפיל מרחיב את כלי הדם, מה שמשפר את זרימת הדם לאיבר המין ומסייע להרפיית שרירי איברי המין. רק כאשר יש עוררות מינית בגוף זה עוזר לקדם את התקשות הפין.

יישום גלולה של סילדנאפיל (ויאגרה) ומינון

יש לצרוך סילדנאפיל 30 עד 60 דקות לפני כל פעילות מינית שנועדה לחוות את השפעות התרופה בשיאה. כל עוד יש עוררות מינית, ההשפעות של התרופה יכול להימשך עוד יותר, נמשך כ 4-6 שעות. שואף לקחת לא יותר מ 1 לוח (100 מ ג) ב 24 שעות, ולא ללעוס את הלוח. למרות שניתן ליטול את התרופה עם או בלי אוכל, עדיף ליטול אותה על בטן ריקה. זה מבטיח כי תוכלו לחוות את מלוא טווח ההשפעות של התרופה.

תופעות לוואי של סילדנאפיל

כאבי ראש, שטיפות, ראייה מטושטשת, אף סתום או נזלת, בחילה או סחרחורת הם חלק מתופעות הלוואי הקשורות לשימוש בסילדנאפיל. הקפד לשתות הרבה מים בזמן נטילת תרופה זו מכיוון שרוב תופעות הלוואי נגרמות כתוצאה מהתייבשות.

חוות דעת של סוהגרה 100

משתמשים בסוהגרה 100 של סיפלה מזכירים לעתים קרובות בביקורות מקוונות שההשפעות דומות לאלה של גלולות ויאגרה אד אך הרבה פחות יקרות.

עגלת קניות