,

ננדרולון פניל-פרופיונאט 150 מ ג

$78.00

משפטי באיכות גבוהה 150 מ ג למכירה בישראל

קטגוריה מוצר: סטרואידים להזרקה

חומר מוצר: ננדרולון פניל-פרופיונאט

מינון וכמות: 10 אמפולות 150 מ ג / מיליליטר

משלוח ל: ישראל ובעולם

תשלומים: קנו 150 מיקרוגרם באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

אולטימה 150 היא תרופה להזרקה המיוצרת על ידי אולטימה פרמצבטיקה. סטרואידים אנבוליים אנדרוגניים זה דומה ביעילותו לננדרולון דקנואט (דקה), אך עם משך פעולה קצר יותר. פעולה קצרה יותר זו נובעת מהאסתר הפניל-פרופיונאט שמתווסף לננדרולון, ויוצר את החומר ננדרולון פניל-פרופיונאט. היתרונות של התרופה, כמו גם פעולה קצרה, כוללים ספיגה טובה על ידי הגוף.

האפקטיביות של סטרואיד ננדרולון

למרות שדקה היא תרופה יעילה מאוד לבניית מסת שריר איכותית, תופעות הלוואי שלה הן לרוב יותר מדי עבור אנשים מסוימים. לכן, סטרואיד ננדרולון נוצרה כפתרון לכך, מבלי לאבד את האפקטיביות.

בסקירות שלהם, ספורטאים להדגיש את האפקטיביות של התרופה, במיוחד על מחזורים לצמיחה מואצת של השרירים איכות. סטרואיד ננדרולון מסייעת:

  • להשיג מסת שריר עם ריבאונד קטן
  • לשפר את ביצועי כוח
  • להגביר את הסיבולת של הגוף
  • להיפטר שומן פיקדונות
  • לשפר את תפקוד המפרקים והרצועות
  • להיפטר תהליכים דלקתיים

אם תעקוב אחר כל ההמלצות ותעקוב אחר תוכנית אימונים קפדנית, התוצאות מהשימוש סטרואיד ננדרולון יהיו יציבות וקבועות ביותר לאורך כל המחזור.

כיצד להשתמש בו

המרכיב הפעיל העיקרי הוא בעל מחצית חיים של 2-4 ימים, ולכן בדרך כלל מבוצעות זריקות ללא לחץ כל 2-3 ימים. בדרך כלל מומלץ ליטול את הסטרואידים במינון של 300 מג עד 450 מג לשבוע. זה אומר שאתה צריך לקחת את התרופה על ידי אולטימה במינון של כ 150 מ ג (1 מ ל) כל 2 או 3 ימים. גישה זו מאפשרת לך לקבל תוצאות מבלי להתפשר על הבריאות שלך. אורך המחזור הוא בדרך כלל כ 8 שבועות.

ניתן ליטול את התרופה הן סולו והן בשילוב עם ווינסטרול, מאסטרון, מתנדרוסטנולון, טסטוסטרון, טורינבול. לאחר סיום המחזור, מומלץ לבצע טיפול התאוששות עם גונדוטרופין. אתה יכול לקנות מאיתנו את כל התרופות הדרושות למחזור ננדרולון פניל פרופיונאט המושלמת.

תופעות לוואי

במהלך השימוש בתרופה, נצפתה עלייה בריכוזי הפרולקטין. בעזרת חוסמי פרולקטין, ניתן לשמור על הריכוז ברמה אופטימלית. גם ניחוח קל הוא ציין. אם התרופה נלקחת יחד עם טסטוסטרון, אז תופעות לוואי רבות לא יהיה רלוונטי, כגון ירידה ברמות הליבידו. הפרה מכוונת של ההמלצות לשימוש עלולה לגרום לתופעות לוואי כגון שימור נוזלים ולחץ דם מוגבר.

בסעיף הזרקת ננדרולון פניל פרופיונאט ניתן לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של סטרואידים הניתנים להזרקה.

משלוח ננדרולון פניל פרופיונאט לישראל מתבצע תוך 5-12 ימי עסקים. אם יש לך שאלות, אתה תמיד יכול לפנות לצוות שירות לקוחות שלנו לקבלת ייעוץ.

עגלת קניות