,

מודפיניל 30 כדורים 200 מ ג

$78.00

משפטי באיכות גבוהה מודפיניל 30 כדורים 200 מ ג למכירה בישראל

קטגוריה מוצר: סטרואידים דרך הפה

חומר מוצר: מודפיניל

מינון וכמות: 30 כדורים 200 מ ג

משלוח ל: ישראל ובעולם

תשלומים: קנה מודפיניל 30 כדורים 200 מג באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

מודפין הוא פסיכוסטימולנט המיוצר על ידי המותג אלפא פארמה המכיל את החומר הפעיל, מודפיניל. זה פותח במקור בסוף 1980 על ידי יצרנית התרופות האמריקאית קפלון לטיפול נרקולפסיה, מצב שבו אנשים פתאום להירדם במהלך היום. כ-0.02-0.03% מהאוכלוסייה סובלים מנרקולפסיה.

כיום משתמשים במודפיניל בכ -20 מדינות. הוא משמש גם לטיפול במצבים שאינם נרקולפסיה הגורמים גם לישנוניות בשעות היום. בנוסף, הוא משמש לעתים לטיפול בהפרעות זיכרון ותשומת לב, מחלת אלצהיימר ודיכאון. 

מאפיינים ואפקטים

מנגנון הפעולה של מודפיניל שונה מזה של אמפטמין ואפדרין או פסיכוסטימולנטים דומים אחרים. מודפיניל גם לא נוצר בגוף האדם מנגזרות אמפטמין או אפדרין.

מודפיניל משפיע על חלקים שונים במוח. כנראה ההשפעה החשובה ביותר היא להגדיל את המהירות של תגובות נפשיות. השפעה זו מתייחסת לחלק התחתון של הדינצפלון, ההיפותלמוס, בו מופעלים מסלולי עצב, בהם מתממשת פעולת האורקסין / היפוקרטינים, הממלאים תפקיד חשוב בוויסות ערות השינה כחומרים מתווכים.

על פי הסיווג, מודפיניל מסווג כתרופה לסמים. השפעתו על הביצועים הספורטיביים לא נחקרה, אולם בהתבסס על השפעותיה בפועל, הוא האמין כי הוא משפר את הסיבולת והמהירות. ידוע שהוא משמש בפיתוח גוף להפחתת שומן בגוף בגלל השפעתו המדכאת תיאבון.

מינונים של מודפיניל

מודפיניל מאת אלפא פארמה מיוצר בקופסה של 30 טבליות דרך הפה המכילות 200 מג של החומר הפעיל לטבליה. באופן נוח, המינון הסטנדרטי של מודפיניל הוא 200 מג (1 טבליה) ליום. זה צריך לקחת בעל פה עם מים ואת הזמן שהוא נלקח תמיד צריך להיות בבוקר. זה מבטיח כי ההשפעות של התרופה ניתן להרגיש לאורך כל היום ומונע את התרחשות של נדודי שינה בלילה.

תופעות לוואי

אם התרופה נלקחת לא יאוחר מצהריים, אז נדודי שינה בלילה לא צריך להתרחש. מודפיניל עלול גם לגרום לכאבי ראש אם לא נצרכים מספיק מים לאורך כל היום. תופעות לוואי אפשריות אחרות כוללות סחרחורת, תחושת עצבים או חרדה, כאבי גב, בחילה, שלשול או קלקול קיבה.

בקטע גלולות מודפיניל תוכלו לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של סטרואידים דרך הפה.

משלוח מודפיניל לישראל מתבצע תוך 5-12 ימי עסקים. אם יש לך שאלות לגבי מוצר זה, אנא אל תהסס לפנות שלנו צוות שירות לקוחות לעזרה.

עגלת קניות