,

מאסטרון 100 מ ג

$75.00

מסטרון 100 מג איכותי משפטי למכירה בישראל

קטגוריה מוצר: סטרואידים להזרקה

חומר מוצר: דרוסטנולון פרופיונאט (מאסטרון)

מינון וכמות: 10 אמפולות 100 מ ג / מיליליטר

משלוח ל: ישראל ובעולם

תשלומים: קנה מאסטרון 100 מג באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

דרוסקוט הוא סטרואיד המיוצר על ידי סקוט-אדיל פרמקיה בע מ. החומר הפעיל העיקרי הוא דרוסטנולון פרופיונאט הנקרא בדרך כלל מאסטרון. יש לו פעילות אנדרוגנית אנבולית מתונה ומתונה. לדרוסטנולון בצורתו האתרי יש מחצית חיים ארוכה. תכונה זו מאפשרת לספורטאי לקבל את התוצאה ללא זריקות תכופות.

יעילות

לאחר ההזרקה, התרופה נשארת פעילה במשך 2 שבועות. במהלך תקופה זו, אתלט הוא מסוגל להשיג תוצאות משמעותיות. ספורטאים משתמשים בו במחזורי ייבוש והגדרה. במקרים מסוימים, זה יכול לשמש כדי להתכונן לספורט. ספורטאים רבים מציינים את כדאיות השימוש בו במחזורים צוברים המונים. כאשר מקפידים על ההמלצות בנוגע למשך ולוח הזמנים של הקבלה, כמו גם שמירה על דיאטת ספורט בשילוב עם אימונים יומיים, הסטרואיד מאפשר לך להשיג תוצאות טובות למחזור. לאורך כל המחזור, אתה לא צריך לפחד מהביטוי של גינקומסטיה, נפיחות והשמנת יתר נשית, מכיוון שהסטרואיד אינו ארומטי במינונים סבירים. כמו כן, תופעת החזרה אינה אופיינית לתרופה זו.

איך לקחת את זה נכון

משך הזמן הרגיל של מחזור מאסטרון הוא 4-10 שבועות. המינון השבועי לא יעלה על 600 מג. הסטרואיד מוזרק לישבן אחת ליומיים. על מנת פשוט להגביר את הסיבולת והכוח, מומלץ ליטול 200 מג של התרופה בשבוע. במהלך המחזור, אתה לא צריך אנטי אסטרוגנים.

במחזור אחד בלבד, ספורטאי יכול להשיג מסת שריר אלסטית, יציבה ומוגדרת. לפני תחילת הכניסה, אתה צריך לעבור את כל הבדיקות הדרושות להתייעץ עם מומחה. זה יאפשר לך לקבל תוצאות ללא תופעות לוואי. לאחר שימוש ממושך בתרופה, חובה לבצע טיפול לאחר מחזור באמצעות קלומיד. גישה זו תמזער את תופעת החזרה ותאיץ את התהליכים הטבעיים של ייצור הטסטוסטרון.

אתה יכול לקחת את התרופה הן סולו בשילוב עם סטרואידים אחרים. לרוב, ספורטאים משתמשים בשילובים של מאסטרון עם ווינסטרול וסטנוזולול במחזורי ייבוש, לצמיחת שרירים מואצת, התרופה משולבת עם סוסטנון או טורינבול. 

תופעות לוואי אפשריות

אם מאסטרון נלקח באופן שגוי, התרופה עלולה לגרום לתופעות הלוואי הבאות:

  • יתר לחץ דם;
  • התקרחות;
  • אקנה;
  • פריחה אקניפורמית;

תפקוד לקוי של בלוטת הערמונית.

החנות המקוונת שלנו מציעה את מאסטרון האיכותי ביותר למכירה במחיר מעולה. בסעיף הזרקת מאסטרון ניתן לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של סטרואידים הניתנים להזרקה.

משלוח מאסטרון לישראל מתבצע תוך 5-12 ימי עסקים. אם יש לך שאלות, אל תהסס לפנות לצוות שירות הלקוחות שלנו לקבלת ייעוץ.

למידע נוסף על דרוסטנולון ועל המינונים הטובים ביותר של מאסטרון ממפתחי גוף מקצוענים.

עגלת קניות