,

טרנבולון אצטט 100 מ ג 10 אמפולות

$85.00

טרנבולון אצטט איכותי 100 מ ג 10 אמפולות למכירה בישראל

קטגוריה מוצר: סטרואידים להזרקה

חומר מוצר: טרנבולון אצטט

מינון וכמות: 10 אמפולות (100 מ ג / מיליליטר)

משלוח ל: ישראל ובעולם

תשלומים: קנו טרנבולון אצטט 100 מ ג 10 אמפולות באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

טרנבולון אצטט, הוא סטרואידים אנבוליים-אנדרוגניים הניתנים להזרקה המשמשים ברפואה וטרינרית, במיוחד כדי להגדיל את הרווחיות של בעלי חיים על ידי קידום תיאבון מוגבר וצמיחת שרירים בתוך הבקר. טרנבולון אצטט התגלה בשנת 1963 והוצג למטרות שימוש וטרינרי בתחילת 1970.

טרנבולון הוא אחד הסטרואידים החזקים והפופולריים ביותר הזמינים בשוק של היום. למרות שטרנבולון אצטט שימש להגברת צמיחת השרירים בתוך הבקר, הורמון הטרנבולון מעולם לא מצא את מקומו בעולם הרפואה.

האפקטיביות של מגמות אייס בפיתוח גוף

טרנבולון עצמו, הפך ל" תרופת פלא " בעולם פיתוח הגוף ותחומי הספורט האחרים. טרנבולון הוא אחד הסטרואידים הכוח ביותר אי פעם להכות את השוק וזה בגלל שלה 500/500 אנבוליים יחס אנדרוגני, כלומר זה 5 פעמים חזק יותר מזה של טסטוסטרון. סטרואיד רב עוצמה זה הוא גם מאוד תכליתי, כלומר ניתן להשתמש בו למטרות בתפזורת או למטרות חיתוך ודיאטה. סטרואידים זה כבר כל כך מאוד מדורג בתוך תעשיית הכושר בשל היכולת המדהימה שלה כדי להיות מסוגל לשנות לחלוטין את הגוף של המשתמש (בצורה טובה!).

כמו גם שיש כמה השפעות מדהימות על הגוף, טרנבולון יכול גם להיות תוצאות מצוינות כשמדובר היכולת הנפשית של המשתמש גם כן. הדבר הגדול על סטרואידים זה יוצא מן הכלל, היא למרות שהיא נושאת תכונות אנדרוגניות רבות עוצמה אנבוליים, טרנבולון לא ארומטיזציה! משמעות הדבר היא כי כל היתרונות הגדולים כי טרנבולון מספק, לא מגיע עם החזקת מים הוסיף תופעות לוואי אסטרוגניות. מה שהופך את זה אלוהים לשלוח לאנשים שרוצים לארוז על מסת שריר טהור, רזה, גדול, ללא החסרונות של תופעות לוואי נפוצות אלה הקשורים סטרואידים אחרים כגון טסטוסטרון כאשר לרוץ על מחזור לבד.

לטרנבולון אצטט יתרונות גדולים רבים, הנה רק כמה:

  • יכולת לב וכלי דם מוגברת
  • תיאבון משופר
  •  התחלה מהירה של שריר רזה
  • שימור חנקן מוגבר
  •  כלי דם משופרים
  •  שיפור מצב הרוח
  •  עליות כוח גדול
  •  אין החזקת מים
  •  אובדן שומן מהיר
  •  מאוד תכליתי

טרנבולון אצטט הוא גרסה של טרנבולון אך עם אסתר קצר יותר המחובר להורמון. משמעות הדבר היא כי "מגמות אייס" יש זמן מחצית חיים קצר של 72 שעות (3 ימים). עם השימוש של טרנבולון אצטט, משתמשים יכולים להיות יותר בשליטה על המינונים שלהם ושינויים בתוך המחזורים שלהם. זה הופך להיות שימושי מאוד כאשר אנשים רוצים להתנסות במינונים גבוהים יותר או לשנות את המינונים או התרכובת שלהם בתוך מחזור, מכיוון שמחצית החיים של אצטט היא 72 שעות בלבד. זה נותן למשתמש יתרונות רבים בהשוואה לאסתר האננתט שיש לו מחצית חיים של 8 ימים. מפתחי גוף רבים נהנים גם באמצעות מגמות אייס לקראת סוף מחזורים, להפשיט במהירות את השומן העודף שלהם ושמירת מים מהגוף שלהם. עם תרכובות אסתר קצרות אלה, מומלץ בדרך כלל שכאשר לערום מחזור, אסטרים קצרים בדרך כלל לעבוד טוב יותר ביחד. לדוגמא, טסטוסטרון פרופיונאט וטרנבולון אצטט יחד. זה נותן למשתמש גמישות רבה יותר ושליטה על המחזור שלו.

מינון מומלץ של טרנבולון אצטט

כשמדובר במינונים עם טרנבולון אצטט, אנא שימו לב כי תרכובת חזקה זו אינה מומלצת למתחילים חדשים לגמרי לעולם הסטרואידים. בדרך כלל משתמש אשר יפעיל טרנבולון, יהיה לפחות מחזור אחד של טסטוסטרון תחת החגורה שלהם לפני הוספת טרנבולון כלשהו כמו התרופה הזאת היא לא עבור לב חלש.

עם זאת, כל אדם הוא שונה, הגוף של אדם כלשהו יסבול את התרופה ללא בעיות בכלל, בעוד אנשים אחרים יתקשו להתמודד עם ההשפעות החזקות הקשורות טרנבולון אצטט.

עבור מחזורים מתחילים של טרנבולון אצטט, מומלץ לקחת 100-200 מ ג בשבוע. זה נעשה כדי שהמשתמש יוכל להעריך את רמות הסובלנות שלו לתרופה זו לפני שהוא מפעיל מינונים גבוהים יותר. מומלץ גם כי שימוש בטסטוסטרון לצד טרנבולון יהיה נוח יותר. זאת בשל העובדה כי טרנבולון ידכא את ייצור הטסטוסטרון של גופך, כך שתזדקק לטסטוסטרון סינטטי המשמש כתרכובת בסיס, כך שלא תיתקל בבעיות או תופעות לוואי לא רצויות ברמת הטסטוסטרון הנמוכה.

למשתמשים בינוניים עד מתקדמים יותר שאינם זרים לסטרואיד טרנבולון אצטט, 400 מג לשבוע או 100 מג כל יומיים לצד טסטוסטרון, יתנו תוצאות פנטסטיות!

ניהול בטוח

הצעד הראשון כדי להבטיח את שלומם של הבריאות שלך לפני מתן כל סוג של סטרואידים, הוא הראשון לקרוא על המוצר שאתה הולך להשתמש, ושנית כדי להבטיח את האיכות ואת תוקפו של המוצר הרצוי. אנו מספקים את הסטנדרט הגבוה ביותר של מוצרים הזמינים בשוק של היום. עשינו את זה המשימה שלנו כדי לבחור את הטוב ביותר מייצר כדי להבטיח כי כל מוצר אומת ברמה הגבוהה ביותר. וזו הסיבה שאתה יכול להשתמש בקודים הייחודיים הניתנים על כל מוצר כדי לבדוק את תוקפו של כל מוצר באתר מייצר.

לצורך מתן זריקות טרנבולון אצטט מבוצעות באופן שרירי באופן בלעדי. ההיכרות של סטרואיד זה מתבצעת באמצעות מזרק רפואי קונבנציונאלי עם מחט דקה. הזריקות צריך להיות מכוון אך ורק לתוך השריר. המקום הטוב ביותר להזרקה הוא הישבן או "אזור הגלוטה". רקמה רכה זו, בשל עוביה, מתאימה ביותר לספורטאים מתחילים.

תחילה עליך לבחור את המינון, ולאחר מכן לפתוח את אמפולה או בקבוקון בזהירות לצייר אותו לתוך המזרק. לפני ההזרקה מתרחש, יש צורך לנקות את האתר שאתה מזריק לתוך המחט עצמה עם אלכוהול לעיקור. עליך גם לשחרר את כל האוויר מהבוכנה, כך שלא נראות בועות אוויר. ככלל, טרנבולון אצטט, המבוסס על שמן, קשה לניהול מבלי לחמם אותו תחילה בידך. זה עוזר לשחרר את השמן ולהתאים את הטמפרטורה לטמפרטורה של הגוף עצמו.

הכנסת טרנבולון אצטט צריכה להתבצע בשריר הגלוטאוס העליון. התהליך עצמו נעשה בצורה הטובה ביותר לאט. מתן החומר השומני, צריך להיעשות בצורה חלקה וללא תנועות מיותרות, הדבר נעשה על מנת להימנע מפגיעה בכלי הדם. לאחר כניסתה של התרופה, יש צורך ליישם צמר גפן עם אלכוהול כדי להבטיח את האתר נשאר סטרילי.

עבור משתמשים בפעם הראשונה של סטרואידים להזרקה, מומלץ כי עומד מול המראה להזריק היא הדרך הטובה ביותר קדימה. בכך הוא מאפשר למשתמש לראות בדיוק היכן לנהל את הזריקה ולהיות פחות עצבני להזריק בפועל לרקמת השריר. שיטה זו תבטיח גם שתזריק את כל התמיסה, לפני שתוציא את המחט החוצה. לאחר שהמזרק ריק ומשכת את הסיכה משריר הגלוטה שלך, מומלץ לקחת רקמה או מגבת יד נקייה ולהניח אותה מעל האתר (במקרה של דימום קל).

עגלת קניות