,

טרנבולון אננתט 250 מ ג

$152.00

טרנבולון אננתט איכותי משפטי 250 מג למכירה בישראל

קטגוריה מוצר: סטרואידים להזרקה

חומר מוצר: טרנבולון אננתט

מינון וכמות: בקבוקון 10 מיליליטר (250 מ ג/מיליליטר)

משלוח ל: ישראל ובעולם

תשלומים: קנו טרנבולון אננתט 250 מג באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

טרנבולין הוא השם המסחרי של גרסת אלפא פארמה ל טרנבולון אננתט. זהו סטרואיד חזק, ארוך טווח המסייע להאיץ את הצמיחה של השרירים ואת כוח פיזי. לתרופה יש פעילות אנבולית גבוהה ואפקט אנדרוגני, אינה מתובלת, והיא מבער שומן יעיל.

האפקטיביות של טרנבולון אננתט

ההשפעות העיקריות של נטילת התרופה הן:

  • עלייה משמעותית בשרירים
  • כוח פיזי להגדיל
  • שורף תאי שומן
  • מפחית קורטיזול
  • הליבידו עולה
  • לא מומר לאסטרוגן
  • רעילות נמוכה בכבד

כיצד להשתמש בטרנבולון אננתט

משך הפעולה של התרופה הוא ארוך למדי, זה בגלל זה כי זה צריך להיות מוזרק לא יותר מ 2 פעמים בשבוע, עם מינון שבועי של 250 מג-500 מג. משך המחזור של טרנבולון אננטט לא יעלה על 8 שבועות, בתנאי שכאשר לוקחים אותו, אתה גם צריך לקחת גונדוטרופין. בלי זה, משך המחזור לא יעלה על 4 שבועות. לאחר השלמת המחזור, מומלץ לעבור טיפול ממוחשב עם טמוקסיפן.

תופעות לוואי של טרנבולון אננתט

נטילת התרופה טרנבולון אננתט חייבת להתבצע בהתאם להמלצות על מנת למנוע השלכות לא רצויות בצורה של תופעות לוואי, הכוללות בעיות עור, נשירת שיער וניוון אשכים. נטילת תרופות כמו פרובירון תסייע גם במניעת תופעות לוואי.

ביקורות על טרנבולון אננתט

ספורטאים בעלי ניסיון רב בשימוש בפרמקולוגיה של ספורט מאמינים כי טרנבולון אננתט עוזר לבנות מסת שריר ויש לו תופעת החזרה חלשה. אם אתה מבין את כל ההמלצות ואת המינון כראוי, אז תופעות לוואי לא תתרחש.

בקטע הזרקת טרנבולון אננתט תוכלו לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של סטרואידים הניתנים להזרקה.

משלוח טרנבולון אננתט לישראל מתבצע תוך 5-12 ימי עסקים. אם יש לך שאלות, אתה תמיד יכול לפנות לצוות שירות לקוחות שלנו.

אנו יכולים גם להמליץ על חבר תומך באתר אם ברצונך לקבל מידע נוסף על טרנבולון אננתט ולקבל ביקורות לא משוחדות על מותגים שונים של סטרואיד זה, מחזורי טרנבולון אננתט הטובים ביותר למתחילים, תוצאות ומחזור תקין.

עגלת קניות