,

טסטוסטרון פרופיונאט 100 מ ג 10 אמפולות

$48.00

טסטוסטרון פרופיונאט איכותי משפטי 100 מ ג 10 אמפולות למכירה בישראל

קטגוריה מוצר: סטרואידים להזרקה

חומר מוצר: טסטוסטרון פרופיונאט

מינון וכמות: 10 אמפולות (100 מג/מיליליטר)

משלוח ל: ישראל ובעולם

תשלומים: קנו טסטוסטרון פרופיונאט 100 מ ג 10 אמפולות באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

טסטוראפיד הוא סטרואידים אנבוליים המכילים את החומר הפעיל טסטוסטרון פרופיונאט, אחד משלושת הסטרואידים המבוקשים ביותר, יחד עם מתנדינון וננדרולון. התרופה נמצאת בשימוש נרחב בפיתוח גוף ומטרתה העיקרית היא פיתוח מדדי מסת שריר וכוח. המאפיינים המגוונים שלו מדגישים אותו גם כסטרואיד מצליח עם קהל רב תכליתי. המשמעות היא שספורטאים משתמשים בטסטוסטרון פרופיונאט הן בתקופת העלייה במשקל והן במהלך הייבוש.

טסטוסטרון הוא הורמון המין הגברי המבצע תהליכים פיזיולוגיים רבים בגוף, כולל אלה אנבוליים. כמו המרכיב העיקרי של סטרואידים אנבוליים ביותר, טסטוסטרון נכלל כמעט בכל הקורסים סטרואידים.

השפעה ופעולה

ראשית, יש לציין כי עבור ספורטאים שעדיפותם היא כוח פיזי גבוה ואימונים, עם קטגוריית משקל מינימלית, טסטוסטרון פרופיונאט נחשב לבחירה הטובה ביותר. בשל העובדה שהסטרואיד מסוגל להגדיל את מדדי הכוח ללא שינויים במשקל גופו של הספורטאי, בעוד שזמן גילוי החומר בבדיקת הסמים הוא מינימלי, הוא משמש באופן פעיל בתקופת טרום התחרות על ידי ספורטאים, מרימי משקולות, מתאבקים, מרימי כוח ואחרים.

עם בנייה נכונה של מסלול טסטוסטרון פרופיונאט, אפקט החזקת המים יהיה מינימלי. טסטוסטרון פרופיונאט על ידי אלפא פארמה אינו מסוגל להגדיל באופן דרמטי את משקל גופו של ספורטאי, זהה לטסטוסטרון אננתט. אבל למרות זאת, במהלך פרופיונאט, אתה יכול להרוויח 5-6קילוגרם, בעוד מסת שריר יהיה באיכות גבוהה, קשה ומוגדר, ללא שומן כמעט ללא מים.

המאפיין העיקרי של התרופה הוא ההתחלה המהירה שלה בפעולה, לאחר שנכנס לרקמת השריר בזריקה, החומר משתחרר מהר מאוד לדם. בגלל זה, הגוף מתחיל להרגיש את כוחו של פרופיונאט תוך מספר שעות לאחר ההזרקה הראשונה. אך יחד עם זאת, הוא מופרש באותה מהירות, וזה גורם שלילי, מכיוון שיש צורך בזריקות תכופות כדי לשמור כל הזמן על רמות גבוהות של טסטוסטרון בדם. 

השפעות כלליות של שימוש: 

  • עלייה בהיקף השרירים של הספורטאי;
  • אפקט שריפת שומן (אצל ספורטאים עם אחוז נורמלי של שומן בגוף);
  • פיתוח ההגדרה ואיכות השרירים;
  • שיפור טוב בתוצאות הכוח;
  • פעילות מינית מוגברת (ליבידו);
  • סיכון מופחת לאיסכמיה לבבית;
  • יעילות מוגברת של סטרואידים אחרים בקורס. 

איך לקחת: קורס ומינון

קורס סולו של טסטוסטרון פרופיונאט עשוי להביא לתוצאות טובות, אך כדי למקסם את ההשפעות, מומלץ להשתמש באביזר בדיקה עם סטרואידים אנבוליים אחרים.

המינון האופטימלי של פרופיונאט נע בין 50 ל 100 מג כל יום אחר – זה בדרך כלל מספיק עבור התוצאות הטובות ביותר, אבל כמה ספורטאים עשויים להגיע גבוה ככל 300 מג כל 2 ימים. 

מכיוון שלכל צורה של טסטוסטרון יש נטייה לארומטיזציה (המרת אנדרוגנים לאסטרוגנים), חשוב ליטול מעכבי ארומטאז, כמו קלומיד או אנסטרוזול, במהלך הקורס, החל מהשבוע השני של הקורס. כמו כן, לאחר הקורס, רצוי ליטול מעכבי טמוקסיפן וקורטיזול. טיפולים כאלה נועדו לחסל תגובות לוואי לא רצויות, לשמר מסת שריר ולשחזר את הייצור הטבעי של טסטוסטרון אנדוגני.

מה הם הטובים ביותר לשלב עם אביזר הבדיקה?

במהלך תקופת הייבוש, אביזר הבדיקה משולב בצורה מושלמת עם ווינסטרול, טרנבולון אצטט, מאסטרון או פרימובולן. לצורך עלייה המונית, משתמשים בו באופן פעיל יחד עם ננדרולון דקנואט, אנדרול, דיאנאבול או טורינבול.

תופעות לוואי

בקשר עם זריקות תכופות, יש בעיות עם העור באתרי ההזרקה-גירוי, כאב, אדמומיות, סימנים כאלה בדרך כלל לעורר את הפיתוח של מורסה, ולכן, החומר חייב להיות מוזרק בכל פעם במקום חדש.

תופעות הלוואי השכיחות ביותר הן:

  • גינקומסטיה;
  • אקנה;
  • התקרחות אצל גברים;
  • דיכוי הסינתזה של טסטוסטרון אנדוגני;
  • צמיחת שיער עודפת;
  • ויריליזציה (בשימוש על ידי נשים).

כל אלה הם תופעות לוואי כי הם בוטלו בקלות על ידי נטילת אנטי אסטרוגנים.

בקטע הזרקת טסטוסטרון פרופיונאט תוכלו לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של סטרואידים הניתנים להזרקה.

משלוח טסטורפיד לישראל מתבצע תוך 5-12 ימי עסקים. אם יש לך בעיות, אתה תמיד יכול לפנות לצוות שירות לקוחות שלנו, הם ישמחו לעזור.

אנו יכולים גם להמליץ על חבר תומך באתר אם ברצונך לקבל מידע נוסף על טסטוסטרון פרופיונאט ולקבל ביקורות לא משוחדות על מותגים שונים של סטרואיד זה, מחזורי הטסטוסטרון פרופיונאט הטובים ביותר למתחילים, תוצאות ומחזור תקין.

עגלת קניות