,

טדלפיל 4 כדורים 20 מ ג

$15.00

משפטי באיכות גבוהה תדלפיל 4 כדורים 20 מ ג למכירה בישראל

קטגוריה מוצר: בריאות מינית

חומר מוצר: תדלפיל

מינון וכמות: 20 מג 4 כדורים

משלוח ל: ישראל ובעולם

תשלומים: קנה טדלפיל 4 כדורים 20 מג באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

טדלפיל 4 כדורים 20 מ ג זה סמים המרכיב הפעיל הוא חומר הנקרא טדלפיל (בדרך כלל בשם סיאליס). תדלפיל היא תרופה עם משך פעולה ארוך המשמשת לטיפול יעיל בבעיות בתפקוד המיני הגברי (אימפוטנציה או תפקוד לקוי של זיקפה).

מנגנון פעולה

כאשר גבר מתעורר מינית, חומר כימי משתחרר לפין הנקרא תחמוצת החנקן (לא). כימיקל זה חשוב לייצור מונופוספט גואנוזין מחזורי אשר מתכווץ ומרחיב את כלי הדם בגוף. ככל שמיוצר כמות גבוהה יותר של תאי דם אדומים, כך הדם זורם בקלות רבה יותר בחלקים מסוימים של הגוף, כולל הפין. פוספודיאסטרז סוג 5 (פד 5) עם זאת הוא האנזים האחראי לגרימת ייצור נמוך של לחץ דם גבוה.

טדלפיל שייך לקבוצת תרופות הנקראות מעכבי פוספודיאסטרז ופועל על ידי הפחתת פעולת האנזים פד 5 המשפיע על ייצור ס.ג. מ. פ. משמעות הדבר היא כי טדלפיל מגביר את ייצור הקג.אמ. פי ויותר דם יזרום לאיבר המין וגורם לזקפה קשה יותר.

המלצות לשימוש

טבליות טדלפיל נלקחות דרך הפה ועם הרבה מים (אין ללעוס אותן או לקחת אותן עם אלכוהול). המינון המומלץ של התרופה הוא 20 מג (1 טבליה) בתוך מסגרת זמן של 24 שעות. זה צריך להיות 30-45 דקות לפני כל פעילות מינית מתוכננת על מנת להשיג את היתרונות המרביים של התרופה. ההשפעות של תדלפיל יימשכו עד 36 שעות.

השפעות שליליות

כמה תופעות לוואי שעלולות להופיע כתוצאה משימוש בתדלפיל הן כאבי ראש, דיספפסיה, כאבי גב, אדמומיות בפנים או שטיפות, אף סתום או בחילה קלה.

בקטע גלולות טדלפיל ניתן לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של בריאות מינית.

משלוח תדלפיל לישראל מתבצע תוך 5-12 ימי עסקים. אם יש לך שאלות, אתה תמיד יכול לפנות לצוות שירות לקוחות שלנו.

עגלת קניות