,

וינסטרול דיפו 50 מ ג

$42.00

משפטי באיכות גבוהה וינסטרול דיפו 50 מ ג למכירה

קטגוריה מוצר: סטרואידים להזרקה

חומר המוצר: הזרקת סטנוזולול

מינון וכמות: 10 אמפולות (50 מ ג / מיליליטר)

משלוחים ל: ישראל, ארה"ב, גרמניה ולעולם

תשלומים: קנו את וינסטרול דיפו 50 מג באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

סטן-מקס הוא מוצר בעל פה המשמש לעתים קרובות על ידי מפתחי גוף במחזור סטרואידים ומיוצר על ידי היצרן המהימן מקסטרמה פארמה. החומר הפעיל של תרופה זו הוא סטנוזולול הידוע גם בשם וינסטרול. קורס של וינסטרול מאפשר לך לחסוך ואף להגדיל מעט את מסת השריר, וכתוצאה מכך, על פי תוצאות הקורס הזה, תיראה מדהים.

האפקטיביות של התרופה

  • הסרת שומן כמעט מיידית, אפילו באזורים בעייתיים מאוד;
  • מסת השריר עולה ללא עלייה בנוזל ושומן;
  • הופעת ההגדרה;
  •  השרירים הופכים נוקשים ומלאים, זה בולט במיוחד בסוף הקורס;
  • רקע אנבוליים נהדר;
  • אידיאלי כגשר בין קורסים;
  • עובד היטב עם כל הסטרואידים;
  • מבטל את האפשרות של תופעות לוואי אסטרוגניות מתרופות אחרות;
  • כוח וסיבולת עולה;
  • המשאבה עולה;
  • אחד הסטרואידים הבטוחים ביותר;
  • זה הוכיח את עצמו היטב כתרופה לירידה במשקל ולעלייה במסת שריר.

איך לקחת סטנוזולול

סטנוזולול לייבוש משמש להשלמת מחזור קלנבוטרול. אתה צריך לקחת לא יותר מ 50 מג ליום. מומלץ כי צריכת היומי של טבליות להיות מחולק כמות שווה לאורך כל היום נלקח במסגרות זמן קפדניות. הקורס נמשך 6-8 שבועות, טבליות יש לקחת מיד לאחר הארוחות עם הרבה מים.

יש גם קורס מעורב של סטנוזולול, שם הוא משולב עם טסטוסטרון, טרנבולון, מתנולון, אוקסנדרולון או ננדרולון כדי לתת תוצאות מצוינות. סוסטנון, אומנאדרן ותכשירים מעורבים אחרים מתאימים לספורטאים ארוכי טווח.  המינון זהה לקורס סולו של סטנוזולול.

חשוב מאוד לציין כי סטנוזולול משמש לא רק לייבוש, הוא יעיל גם להשגת מסה עם שימורו לאחר מכן. תרופה זו מתאימה היטב לתקופה האחרונה של הקורס, שכן יש לה רמת אנדרוגן נמוכה, מדד אנבוליים טוב ופעילות אנטי אסטרוגנית. הודות לגורמים אלה, התרופה מסוגלת למזער את תופעת החזרה. בשל כך, התרופה יש רק ביקורות חיוביות.

על פי התוכנית הנכונה, לפני נטילת סטנוזולול, יש צורך ליטול תרופות חזקות דרך הפה (אוקסימתולון, טורינבול או מתאן).  החל מאמצע הקורס (או בסוף), התרופות העיקריות הללו מוחלפות בסטנוזולול. באמצעות תוכנית זו, תוכלו לשמור על המסה שנצברו במשך זמן רב. 

תכונות שליליות של נטילת התרופה

אם אתה משתמש בתרופה זו במינונים גדולים, היא כרוכה בבעיות בכבד. אל תיקח יותר מ-80 מג ליום. אתה לא תקבל השפעה גדולה יותר, אבל מכה חזקה לכבד מובטחת. האיכות השלילית היחידה היא ניקוז הנוזל. אמנם ניתן לראות בכך דבר טוב, מכיוון שהתרופה תיתן שרירים מוגדרים, אך יחד עם זאת היא תייבש מאוד את הרצועות והמפרקים. זה יוביל לפציעה כאשר אימון כוח עם חזרות נמוכות. לכן, סטנוזולול מומלץ לשימוש בעת אימון עם 10 חזרות או יותר.

סטנוזולול ופקט לאחר נטילתו

קורס עצמאי של סטנוזולול כולל התחלת פי. סי. טי מספר ימים לאחר נטילת הגלולה האחרונה.  קלומיד או טמוקסיפן עובדים טוב בשביל זה. לפעמים ניתן להשתמש בדוסטינקס. התרופות משמשות לפי תוכניות סטנדרטיות. מומלץ להתחיל עם קלומיד, 1 טבליה בבוקר ובערב. המינון מצטמצם בהדרגה ל -0.5 טבליות. הטיפול נמשך לפחות 2 שבועות.

על מנת שהשרירים יהיו נוקשים יותר עם הגדרה בולטת, בסוף הקורס של סטנוזולול, יש לשלב גם את פרובירון. עם זאת, תרופה זו אינה מתאימה.

בסעיף גלולות וינסטרול ניתן לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של סטרואידים דרך הפה.

משלוח סטן-מקס לישראל מתבצע תוך 5-12 ימי עסקים. אם יש לך בעיות, אתה תמיד יכול לפנות לצוות שירות לקוחות שלנו לעזרה.

אנחנו יכולים גם להמליץ על חבר פרו של האתר אם אתה רוצה לקבל מידע נוסף על וינסטרול ולקבל ביקורות משוחדות על מותגים שונים של סטרואידים זה, מחזורי וינסטרול הטוב ביותר למתחילים, תוצאות מחשב תקין.

עגלת קניות