,

דקה דורבולין 250 מ ג בקבוקון

$54.00

דקה דורבולין איכותית 250 מג למכירה

קטגוריה מוצר: סטרואידים להזרקה

חומר מוצר: ננדרולון דקנואט (דקה)

מינון וכמות: 10 מיליליטר בקבוקון 250 מ ג / מיליליטר

משלוחים ל: ישראל, ארה"ב, גרמניה ולעולם

תשלומים: קנו דקה דורבולין 250 מג באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

אולטימה-דקה הוא סטרואיד הניתן להזרקה המיוצר על ידי חברת אולטימה פרמצבטיקה. החומר הפעיל בתרופה הוא ננדרולון אסטרי. ננדרולון פותח במקור באופן סינטטי בשנות ה -50, אך רק בשנת 1962 הוא הופיע בצורה של ננדרולון דקנואט תחת השם המסחרי דקה-דורבולין (חברת אורגנון). התרופה נוצרה לטיפול באובדן מסת שריר לאחר הניתוח, אוסטאופורוזיס, סרטן השד, תת תזונה, כוויות וסוגים מסוימים של אנמיה. כיום משתמשים בו מפתחי גוף ואנשי ספורט אחרים על מנת לשפר את מבנה הגוף והביצועים.

השפעות של דקה

דקה-דורבולין סטרואידים קלאסי זה משמש בעיקר לעלייה במסת השריר. השגת מסה ניתן לעשות הרבה יותר מהר עם השימוש בתרופה זו בגלל שימור משמעותי של מים בשרירים במהלך המחזור. זה מקדם תהליכים בגוף החיוניים לבניית מסת שריר וכוח, כמו סינתזת חלבונים.

הפעילות האנדרוגנית של דקה היא רק 37% בהשוואה לטסטוסטרון ולכן היא נחשבת לסטרואיד אנדרוגני חלש למדי. משמעות הדבר היא שניתן להשתמש בו על ידי נשים ואלה המועדים לנשירת שיער מכיוון שההשפעות האנדרוגניות והוויריליזציה הן מינימליות. דקה נחשב גם סטרואיד מושלם להתאוששות וכוח שכן הוא מסוגל לתקן ולחזק את העצמות והרצועות, כמו גם למנוע כאבי פרקים.

מינון מומלץ ואורך מחזור

דקה מאת אולטימה מיוצר בבקבוקון של 10 מיליליטר המכיל 250 מג דקנואט ננדרולון לכל 1 מיליליטר. המינון האידיאלי לגברים הוא 1-2 מיליליטר (250 מג-500 מג) בשבוע. המינון המומלץ לנשים הוא 0.2 מיליליטר (50 מג) מקסימום בשבוע. מחזור דקה יימשך בדרך כלל עד 10 שבועות.

סטרואידים יכול להיות מוערמים עם סטרואידים אנבוליים אחרים על מנת להשיג השפעות ארוכות טווח ומהיר. הוא משמש בדרך כלל בשילוב עם טסטוסטרון בעל אסטרים ארוכים.

אין להשתמש בטמוקסיפן מכיוון שהוא יכול להגביר את הפעילות הפרוגסטוגנית של ננדרולון. קלומיד או טורמיפן יכולים לשמש כתרופות פי.סי. טי לאחר מחזור דקה.

תגובות שליליות

על מנת להימנע מרוב תופעות הלוואי, חשוב לעבור טיפול לאחר מחזור לאחר כל מחזור דקה. כמה תופעות לוואי אפשריות של התרופה הן זקפות חלשות, כאבים בחלציים ובחזרה, כאבי ראש או לחץ דם עורקי מוגבר.

בקטע הזרקת דקה דורבולין ניתן לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של סטרואידים הניתנים להזרקה.

משלוח דקה דורבולין לישראל מתבצע תוך 5-12 ימי עסקים. אם יש לך שאלות, אתה תמיד יכול לפנות לצוות שירות לקוחות שלנו.

עגלת קניות