, ,

אקסמסטאן 30 כדורים 25 מ ג

$59.00

משפטי באיכות גבוהה אקסמסטאן 30 גלולות 25 מ ג למכירה

קטגוריה מוצר: אנטי אסטרוגנים

חומר מוצר: אקסמסטן (ארומסין)

מינון וכמות: 30 כדורים 25 מ ג

משלוחים ל: ישראל, ארה"ב, גרמניה ולעולם

תשלומים: קנה אקסמסטאן 30 כדורים 25 מג באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

קסמלון 25 היא תרופה אנטי אסטרוגנית הנקראת אקסמסטאן, המיוצרת על ידי חברת התרופות, מעבדות סלון. אקסמסטאן משמש ברפואה לטיפול בסרטן השד אצל נשים על ידי הפחתת כמות האסטרוגן בגוף הנשי. התרופה, המכונה בדרך כלל ארומסין, משמשת גם גברים להפחתת רמות האסטרוגן שלהם על מנת לטפל או להימנע מהשפעות אסטרוגניות בגוף כמו גינקומסטיה.

מאפיינים של התרופה

ארומסין שייך לקטגוריית משנה של תרופות אנטי אסטרוגן הנקראות מעכבי ארומטאז.

המשמעות היא שהוא נקשר לאנזים הארומטאז (האנזים האחראי להמרת טסטוסטרון לאסטרוגן בגוף) ומונע ממנו לגרום לתהליך זה. לכן, כאשר גברים נוטלים ארומסין יחד עם סטרואידים המועדים לארומטיזציה (המרה לאסטרוגן) כמו טסטוסטרון או בולדנון, הם יכולים להגדיל את כמות הטסטוסטרון בגופם מבלי שהוא יומר לאסטרוגן. זה יעזור להם להימנע מתופעות לוואי כמו גינקומסטיה, אקנה ושמירת מים, כמו גם לשפר את מראה הגוף.

איך לקחת את זה

המינון של אקססטאן מחושב בנפרד ויהיה תלוי במינון של סטרואידים נלקח, כמו גם את רמת ארומטיזציה. לכן, אנו ממליצים לך להתייעץ עם מומחה כדי למצוא את המינון האופטימלי למצבך.

ארומסין נלקח גם במהלך מחזור סטרואידים על מנת למנוע תופעות לוואי אסטרוגניות מלקרות על ידי שמירה על רמות האסטרוגן נשלט לאורך כל המחזור, או שהוא נלקח לאחר תופעות לוואי כבר שם לב כדי להיפטר מהם.

באופן כללי, ארומסין נלקח במינון של 25 מג (1 טבליה) ליום, אך זה עשוי להיות גבוה מדי עבור אנשים מסוימים או נמוך מדי עבור אחרים. אם אתה מוצא כי מינון זה גבוה מדי, אתה יכול לקחת 1 טבליה כל 2 ימים.

השפעות שליליות

אם התרופה משמשת כראוי, אז יהיה סיכון קטן מאוד של תופעות לוואי. למרות שבמקרים מסוימים עלולה להופיע ירידה בתשוקה המינית, כאבים בשרירים ובמפרקים, בחילות, הפרעות במערכת העיכול, גלי חום, מצב רוח מדוכא או נדודי שינה.

בסעיף גלולות אקסמסטאן ניתן לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של אנטי אסטרוגנים.

משלוח ארומסין  מתבצע תוך 5-12 ימי עסקים. אם יש לך שאלות לגבי מוצר זה, אנא אל תהסס לפנות שלנו צוות שירות לקוחות לעזרה.

עגלת קניות