, ,

אנסטרוזול 100 גלולות 1 מ ג

$107.00

אנסטרוזול באיכות גבוהה 100 כדורים 1 מג למכירה

קטגוריה מוצר: אנטי אסטרוגנים

חומר מוצר: אנסטרוזול

מינון וכמות: 100 כדורים 1 מ ג

משלוחים ל: ישראל, ארה"ב, גרמניה ולעולם

תשלומים: קנו אנסטרוזול 100 כדורים 1 מג באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

ארימידול היא תרופה דרך הפה המיוצרת על ידי תרופות פיניקס המכילה את החומר הפעיל, אנסטרוזול. זהו מעכב ארומטאז המפחית באופן פעיל את רמות האסטרוגן בגוף. אנסטרוזול שימש לראשונה ברפואה לטיפול במחלות אונקולוגיות וגידולים. למרות תכונות אחרות של התרופה הפכו ידועים לנציגי הספורט, והיום היא אחת התרופות המפורסמות ביותר של פרמקולוגיה ספורט.

מהן ההשפעות?

כמה סטרואידים אנבוליים, כמו טסטוסטרון, ארומטיים ומומרים לאסטרוגן בגוף. זה גורם לעלייה ברמות האסטרוגן וירידה ברמות הטסטוסטרון. אצל גברים זה יכול לגרום לתופעות לוואי לא רצויות כמו גינקומסטיה, החזקת מים ואקנה. אנסטרוזול מסוגל להפחית את הופעתן של תופעות לוואי אלה. עם שימוש נכון באנסטרוזול, המשתמש מסוגל להשיג את ההשפעות הבאות:

  • דיכוי ארומטיזציה
  • רמות טסטוסטרון מוגברות
  • רמה מופחתת של אסטרוגן

המלצות לשימוש

ישנן דרכים שונות בהן משתמשים באנסטרוזול. השיטה הנפוצה ביותר היא לקחת את זה כדי לטפל בסימפטומים של ארומטיזציה לאחר הופעתם. לשם כך, 0.5 עד 1 מיליגרם של התרופה יש לקחת מדי יום עד הסימפטומים להיעלם.

שיטה נוספת לנטילת אנסטרוזול היא ליטול אותה מתחילת מחזור סטרואידים על מנת למנוע הופעת ארומטיזציה ותסמיניו. המינון של התרופה לשיטה זו הוא 0.25 מיליגרם ביום. אם נבחרה שיטה זו, אין להשתמש בתרופה לטיפול לאחר מחזור.

יש ליטול טבליות אנסטרוזול על בטן ריקה עם כמות משמעותית של מים על מנת להשיג את היעילות המרבית של התרופה.

תגובות שליליות

אם ההמלצות לשימוש אינן מתקיימות, תופעות לוואי עלולות להתרחש בצורה של הקאות, בחילה, חולשה, טמפרטורת גוף מוגברת, פריחה בעור, תחושות כואבות על הגב, העור, הגרון והמפרקים, שינויים במצב הרוח הפתאומי, התקפי דיכאון ונדודי שינה.

המרכיבים הפעילים של אנסטרוזול מפחיתים את הכולסטרול, ולכן השימוש בו הוא התווית ביותר עבור אנשים עם מחלות לב. עבור נשים, נטילת אנסטרוזול היא התווית ביותר, מכיוון שהדבר יכול להפוך לגורם העיקרי להפרעות הורמונליות.

בסעיף גלולות אנסטרוזול ניתן לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של אנטי אסטרוגנים.

משלוח אנסטרוזול מתבצע תוך 5-12 ימי עסקים. אם יש לך שאלות, אנא צור קשר עם צוות שירות לקוחות שלנו והם ישמחו לעזור.

עגלת קניות