, ,

אנסטרוזול 1 מ ג 30 גלולות

$33.00

אנסטרוזול 1 מג 30 כדורים משפטיים באיכות גבוהה למכירה

קטגוריה מוצר: אנטי אסטרוגנים

חומר מוצר: אנסטרוזול

מינון וכמות: 30 כדורים 1 מ ג

משלוחים ל: ישראל, ארה"ב, גרמניה ולעולם

תשלומים: קנו אנסטרוזול 1 מג 30 כדורים באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

אולטימה אנסטרו היא תרופה לא סטרואידית הנקראת אנסטרוזול השייכת לקבוצת מעכבי הארומטאז. פירוש הדבר שהוא חוסם את פעולת האנזים הארומטאז שהופך אנדרוגנים (כגון טסטוסטרון) לאסטרוגן. אנסטרוזול משמש בדרך כלל ברפואה לטיפול בסרטן השד אצל נשים על ידי הפחתת כמות האסטרוגן בגוף (מה שעלול לגרום לסרטן לצמוח מהר יותר). אנסטרוזול משמש גם גברים להפחתת תופעות הלוואי הקשורות לרמות אסטרוגן גבוהות.

השפעות השימוש באנסטרוזול

תרופה זו המיוצרת על ידי אולטימה פרמצבטיקה היא תרופה יעילה המסייעת באיזון רמות ההורמונים לאחר מחזור סטרואידים אנדרוגני. סטרואידים אנדרוגניים מומרים מאוד לאסטרוגן כאשר הם נמצאים בגוף. זה גורם לתופעות לוואי לא רצויות בגוף הגברי כמו גינקומסטיה, אגירת נוזלים, אקנה ועוד. אנסטרוזול מונע השפעות שליליות אלה על ידי הפחתת כמות האסטרוגן הנוצרת מהמרת אנדרוגן, מה שמגדיל לאחר מכן את כמות הטסטוסטרון בגוף. זה הרבה יותר מועיל לגברים.

ניהול אנסטרוזול

אנסטרוזול היא תרופה יעילה ורב-תכליתית שניתן להשתמש בה בדרכים שונות.

הדרך הראשונה להשתמש בתרופה היא כטיפול בתופעות לוואי שכבר הופיעו במהלך או אחרי מחזור סטרואידים (במהלך טיפול לאחר מחזור). נטילת אנסטרוזול במינון של 0.5-1 מג ליום במשך שבוע 1 (במהלך מחזור סטרואידים) או 2-4 שבועות (לאחר מחזור סטרואידים) צריכה להפחית תופעות לוואי כגון גינקומסטיה וכו'.

אתה יכול גם לקחת אנסטרוזול כאמצעי מניעה לאורך כל מחזור הסטרואידים. אם משתמשים בשיטה זו, יש ליטול מינון נמוך של כ-0.25-0.5 מג ליום. אין צורך ליטול אנסטרוזול לטיפול לאחר מחזור במקרה זה.

תופעות לוואי אפשריות

ללא אישור רופא, נשים לא צריכות ליטול אנסטרוזול, בגלל הפרעות הורמונליות אפשריות, או כל מי שסובל ממחלות לב, בגלל ירידה ברמות הכולסטרול.

עבור כל אחד אחר, עם שימוש נכון וזהיר של התרופה, תופעות לוואי לא צריך להתרחש. עם זאת, במקרים מסוימים, הקאות, בחילה, חולשה, גלי חום, פריחה בעור, כואב בגב, עור, גרון המפרקים, שינויים במצב הרוח פתאומי, התקפי דיכאון נדודי שינה עשוי להופיע.

בסעיף גלולות אנסטרוזול ניתן לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של אנטי אסטרוגנים.

משלוח אנסטרוזול מתבצע תוך 5-12 ימי עסקים. אם יש לך שאלות, אנא צור קשר עם צוות שירות לקוחות שלנו והם ישמחו לעזור.

עגלת קניות