,

אנאדרול 50 מ ג

$81.00

משפטי באיכות גבוהה אנאדרול  50 מ ג למכירה

קטגוריה מוצר: סטרואידים דרך הפה

חומר מוצר: אוקסימתולון

מינון וכמות: 50 כדורים 50 מ ג

משלוחים ל: ישראל, ארה"ב, גרמניה ולעולם

תשלומים: קנו אנאדרול 50 כדורים 50 מג באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

אוקסידרולון או אוקסימתולון (הידוע גם בשם אוקסיס, אנפולון או אנאדרול) הוא סטרואיד סינתטי קיצוני מאוד, שינוי של 17 אלפא-אלקילציה של דיהידרוטסטוסטרון, שנעשה על ידי חברת אלפא פארמה. הוא פותח לטיפול באוסטיאופורוזיס ואנמיה וכדי לעורר מסת שריר בחולים הסובלים מתת תזונה ותשושים.

למטרות רפואיות, השימוש באוקסימתולון אינו משמש כיום כמעט. עם זאת, יש אינדיקציה לכך שהוא עדיין נקבע לטיפול בחולים הנגועים באיידס (לשיפור חילוף החומרים של החלבון, הגדלת מסת השריר, הגברת הכוח והתיאבון).

פרופיל סטרואידים אנאדרול

  • השפעות אנבוליות-320% של טסטוסטרון
  • השפעה אנדרוגנית-45% של טסטוסטרון
  • יש אפקט ייחודי אסטרוגני
  • יש השפעה מתונה על הכבד
  • מגיע בטבליות (אוקסימתולון להזרקה כמעט ואינו זמין)
  • פועל עד 15 שעות
  • יש סימום שליטה-זיהוי זמן עד 8 שבועות

 השפעות נטילת אוקסימתולון

  • יש עלייה בולטת מסת שריר. הסטרואיד הוא התרופה היעילה ביותר להשגת נפח שרירים. במהלך אוקסימתולון ניתן להוסיף עד 15 קילו. למרות שתופעת הקיקבק יכולה להיות עד 30% מהמסה שנצברה.
  • מגביר את ביצועי הכוח.
  • משפר את ניידות המפרקים ומבטל כאב.
  • מגרה את הייצור של נוזל סינוביאלי.
  • מפחית את רמת הגלובולין הקושרת הורמוני מין. ההשפעה יכולה להגדיל באופן משמעותי את היעילות של סטרואידים אנבוליים ו אנדרוגניים אחרים.

קורס עם אנאדרול מאת אלפא פארמה

אנו ממליצים על קורס של אנאדרול לספורטאים מבוגרים ללא כל התוויות נגד. לפני שתתחיל לקחת את זה, אתה צריך לעבור בדיקה רפואית מלאה להתייעץ עם רופא. המינון ומשך קורס סולו של אנפולון מחושב באופן אינדיבידואלי ותלוי במטרות, בחוויה הפרמקולוגית ובמאפייני הגוף.

משך הצריכה המומלץ הוא 4-6 שבועות והמינון המרבי המותר הוא 100 מג או 150 מג מדי יום. הגדלת המינון אינה מובילה בדרך כלל לתוצאות טובות יותר, אלא רק מגבירה את הסבירות לתופעות לוואי. המינון למתחילים של אנפולון הוא 50 מג ליום.

טיפול לאחר מחזור לאחר קורס של אנפולון הוא חובה. כדי לשחזר את רמת הטסטוסטרון אנדוגני אתה צריך לקחת מאיצים במשך 3-4 שבועות. אתה יכול להפיק את המרב מקורס האוקסימתולון בתנאי שתעקוב אחר משטר דיאטה מתאים. לאנאפולון יש תכונות סינרגטיות מכיוון שהוא מפחית את ריכוז הגלובולין הקושר הורמוני מין.

קורסים משולבים עם אוקסימתולון

באשר לשילוב אנאדרול עם א.א. ס. אחרים, לא מומלץ להשתמש בו יחד עם סטרואידים 17-אלפא-אלקילציה. בהתחשב בהשפעתו האנבולית המהירה, אוקסימתולון טוב ל" התחלה מהירה": ניתן להרגיש את ההשפעות כמעט מיד לאחר נטילתו. כדי להשיג מסת שריר אתה יכול להשתמש באנאפולון עם טרנבולון, בולדנון ופרימובולן. אם אתה צריך להגדיל את ביצועי הכוח שלב אנאדרול עם אסטרים טסטוסטרון ומתלה סטנוזולול (אך התמהיל האחרון עלול להיות מסוכן לרצועות: אם אתה לוקח אותו בצורה לא נכונה ועולה על העומסים המותרים בזמן האימון, אתה יכול לגרום לנזק או אפילו לקרע).

אוקסימתולון: תופעות לוואי

יתרון אחד שיש לאוקסימתולון הוא היעדר פעילות אסטרוגנית. עם זאת, במקרים של גינקומסטיה, בצקת, הצטברות נוזלים מוגזמת בגוף, להתרחש לפעמים. מבחינה מבנית, הסטרואיד הוא צורה נגזרת של דיהידרוטסטוסטרון ואינו מציג השפעות פרוגסטוגניות. לעיתים מתרחשות תופעות לוואי של אוקסימתולון כמו שלשול, בחילה קלה והחמרת התיאבון. יכולתו של אוקסימתולון להפחית את רמות הטסטוסטרון האנדוגניות פחותה מזו של רוב א.א. ס.

מה מפתחי הגוף אומרים על אנאדרול

ספורטאים רבים יש דעה מושרשת כי סטרואידים הוא אחד המסוכנים ביותר. ביקורות על אוקסימתולון מצביעות על כך שהדרך הטובה ביותר להקים קורס היא להשתמש בעקרון "סולם", שמתחיל במינון הקטן ביותר. חילק את המינון היומי למספר מנות שוות כדי להבטיח רקע הורמונלי אפילו. ספורטאים מציינים עלייה מהירה ברווח מסת שריר וכוח. עם זאת, קיימת תופעת נפילה משמעותית ולאחר ביטול הקורס, אובדן המשקל שנצבר יכול להיות עד 50%.

בסעיף גלולות אנאדרול ניתן לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של סטרואידים דרך הפה.

משלוח אנאדרול מתבצע תוך 5-12 ימי עסקים. אם יש לך שאלות, אתה תמיד יכול לפנות לצוות שירות לקוחות שלנו.

עגלת קניות