,

אבנפיל 4 כדורים 160 מ ג

$45.00

אבנפיל איכותי משפטי 4 כדורים 160 מ ג למכירה

קטגוריה מוצר: בריאות מינית

חומר מוצר: אוונפיל ודפוקסטין

מינון וכמות: 4 כדורים 160 מ ג

משלוחים ל: ישראל, ארה"ב, גרמניה ולעולם

תשלומים: קנה אבנאפיל 4 כדורים 160 מג באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל או ביטקוין.

סופר אבאנה היא תפקוד לקוי של זיקפה וטיפול בשפיכה מוקדמת המיוצר על ידי חברת סאנרייז סעד. זוהי תרופה דרך הפה המיועדת ליטול דרך הפה. הטבליות מכילות תערובת של שני מרכיבים פעילים בבת אחת שהם 100 מג אבנאפיל ו -60 מג דפוקסטין. אבנפיל הוא מעכב פ. ד. 5 שאושר לטיפול בבעיות זיקפה. דפוקסטין, לעומת זאת, הוא מעכב ספיגה חוזרת של סרוטונין סלקטיבי המשמש לטיפול בשפיכה מוקדמת. יחד הם מסוגלים לשפר את התפקוד המיני באופן דרמטי.

יעילות

אבנאפיל עובד באופן דומה ל ויאגרה (סילדנאפיל) בהשגת ותמיכה בזקפה. זה עוזר להרפות את השרירים באזור איברי המין ומרחיב כלי אשר מגביר את זרימת הדם אל הפין כאשר עוררות מינית קיים. עם זאת, לאוונפיל יש תחילת פעילות מהירה יותר ומתחיל לעבוד תוך 15 דקות בלבד לאחר הצריכה. לדפוקסטין יכולת להאריך זקפות ומגדיל את משך פעילות התרופה למשך 14 שעות.

איך לקחת אבנפיל

התרופה נלקחת במינון של 160 מג (1 טבליה) ליום. אפשר 24 שעות מלאות בין המינונים. על מנת להשיג יעילות מקסימלית, לקחת את התרופה 15 דקות לפני פעילות מינית. התרופה צריכה להילקח עם או בלי מזון (רצוי ללא). הימנע ללעוס את הלוחות, לבלוע אותם שלם עם כמות משמעותית של מים.

תופעות לוואי אפשריות

כמה תגובות שליליות הקשורות לשימוש בתרופה זו כוללות גודש באף, סחרחורת, כאבי ראש, תסמיני הצטננות, שטיפות או כאבי גב. חלק מתופעות הלוואי הללו יכולות לנבוע מהתייבשות, כך שתוכלו להימנע מהן על ידי שתיית מים רבים במהלך השימוש בתרופה זו.

בקטע גלולות אבנאפיל תוכלו לראות מוצרים מיצרנים אחרים. אנו ממליצים גם להכיר את החלק המלא של בריאות מינית.

מוצר זה יסופק תוך 10-15 ימי עסקים עם משלוח דיסקרטי.

עגלת קניות